Bezoektijden en praktische informatie

Hieronder vindt u praktische informatie die nuttig voor u kan zijn als een familielid, vriend of partner is opgenomen bij Novadic-Kentron.

Bezoektijden

Voor alle bezoektijden, kijk onder de informatie over onze vestigingen.

Telefoneren

U kunt een opgenomen familielid, vriend of partner bellen op de eigen mobiele telefoon of via de afdeling. In verband met de behandeling zijn onze cliënten echter wel beperkt bereikbaar.

Bewegingsvrijheid

De behandelaars kunnen met een cliënt afspraken maken die de bewegingsvrijheid buiten de afdeling beperken (bijvoorbeeld beperkt verlof). Dit gebeurt in overleg met de cliënt en zijn of haar verantwoordelijk behandelaar, naar aanleiding van wat op de afdeling of door de arts wordt waargenomen. Dit soort afspraken zijn altijd individueel. Ook worden afspraken gemaakt over het (weekend)verlof.

Post

U kunt post sturen naar een opgenomen familielid, vriend of partner. Kijk hier voor alle adressen.

Privacy

In verband met de privacy kunnen wij familie en relaties niet zonder toestemming van de cliënt informatie geven over de cliënt.

Wat kunt u beter niet meenemen?

Alcohol, drugs, gebruiksattributen zoals spuiten en wapens zijn niet toegestaan in en rondom onze locaties. U mag ook zelf niet onder invloed zijn als u een cliënt bezoekt.

Klachten

Elke cliënt van Novadic-Kentron kan een klacht indienen. Maar ook een familielid of direct betrokkene van een cliënt kan dit doen. U kunt als cliënt, familielid en direct betrokkene zelf de klacht indienen of u kunt een belangenbehartiger dat namens u laten doen. Voor bemiddeling en afhandeling van een klacht brengt Novadic-Kentron geen kosten in rekening. Lees hier meer over klachten.

Zie ook:

Contact