Afspraken wijzigen

Het is heel belangrijk dat je op je afspraken komt. Maar het kan natuurlijk wel eens gebeuren dat je onverwachts niet kunt komen. Laat dit zo snel mogelijk weten aan jouw Verantwoordelijk Behandelaar of je contactpersoon voor de intake. Doe dit minstens 24 uur van tevoren (op werkdagen). Dit kan door te bellen naar de locatie waar je behandeling krijgt.

Als je wegblijft van een afspraak

Als je niet komt en ook niets laat weten, kan de behandelaar wel een rekening sturen voor de afspraak. Die zie je dan terug op de rekening van je zorgverzekeraar.

We doen altijd ons best om erachter te komen wat er mis is gegaan. Was er misschien een misverstand? Had je een crisis of kon je ons niet bereiken? Ben je  niet meer zo gemotiveerd? Zijn er andere problemen?

Als je steeds weer zonder bericht wegblijft, kunnen we de behandeling stoppen. Dan gaan we ervan uit dat je niet meer wilt komen. We laten je dit via de telefoon of via een brief of e-mail weten.

Maar iedereen krijgt bij ons een Nieuwe Kans. Als je later weer wel behandeling wilt, ben je weer welkom. Je kunt dan naar je huisarts voor een verwijzing.