Wat zijn de actuele wachttijden?

De wachttijd verschilt per locatie en per soort hulp. We doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen. De actuele wachttijden vind je hier. Vind je het te lang duren? Dan kun je met je zorgverzekeraar praten over wachtlijstbemiddeling.

Wat kun je doen als er een wachttijd is?

Soms is er een wachttijd voor de behandeling. Dat vinden we vervelend, en we doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen. In de tussentijd kun je:

  • Aan de slag met ons zelfhulpplatform.
  • Contact opnemen voor advies of een gesprek.
  • Je zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling — die kan soms zorgen voor snellere hulp.

We laten je weten wat je kunt verwachten en houden je op de hoogte van de planning.

Vragen?

Heb je vragen over aanmelden of de behandeling? 

  • Bel ons: 073-689 90 90
    Bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 8.30 tot 17.00 uur.
    Gratis, vrijblijvend en indien gewenst anoniem.
  • Chat met ons: Ga naar onze homepage en klik op Live chat. Beschikbaar op werkdagen van 13.00 tot 17.00 uur.
  • Mail ons: Stuur een bericht naar hulp@novadic-kentron.nl