Locaties, bezoektijden en praktische informatie

Wanneer je een cliënt verwijst naar NK, wil je weten wat hij of zij kan verwachten. Hieronder vind je praktische informatie over onze locaties, wachttijden, kosten, bereikbaarheid en aanvullende ondersteuning. Zo kun jij als professional cliënten goed voorbereiden én begeleiden in het traject.

Waar zijn de locaties van NK? 

Novadic-Kentron is actief in heel Noord-Brabant. We hebben behandellocaties in o.a. Eindhoven, Tilburg, Breda, Den Bosch, Oss, Helmond, Bergen op Zoom en Vught.

Bekijk locaties

Moeite met reizen?

Als een cliënt niet op eigen kracht naar een locatie kan komen, kijken we naar alternatieven zoals ambulante begeleiding, FACT-teams of behandeling op afstand (beeldbellen). Samen zoeken we naar passende oplossingen.

Wat zijn de actuele wachttijden?

De wachttijden verschillen per locatie en behandelvorm. We doen ons best om snel op te starten. Check hier de actuele wachttijden.

Wat als er toch een wachttijd is? 

In de tussentijd kunnen cliënten: 

  • Zelf aan de slag via ons zelfhulpplatform
  • Contact opnemen voor een (preventief) adviesgesprek
  • Via de zorgverzekeraar gebruikmaken van wachtlijstbemiddeling 

Kosten 

Behandeling valt doorgaans onder de basisverzekering (inclusief online behandeling via @NovaKonnect). De cliënt betaalt alleen het eigen risico. Voor bepaalde begeleiding (zoals Wmo-ondersteuning) betaalt de gemeente. Neem bij twijfel contact op met NK of de zorgverzekeraar. 

Vragen?

Heb je vragen over aanmelden of de behandeling? 

  • Bel ons: 073-689 90 90
    Bereikbaar van maandag t/m vrijdag, 8.30 tot 17.00 uur.
    Gratis, vrijblijvend en indien gewenst anoniem.
  • Chat met ons: Ga naar onze homepage en klik op Live chat. Beschikbaar op werkdagen van 13.00 tot 17.00 uur.
  • Mail ons: Stuur een bericht naar hulp@novadic-kentron.nl